Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Μικρό μου πόνυ

 



Χα! Για άλλη μια φορά τη πατήσατε με τους παραπλανητικούς μου τίτλους. Στο "Save κάναμε;" τίποτα δεν είναι αυτό που φαίνεται. Η παραπάνω εικόνα είναι από την πίπ- εεε, ταίνια του Λαρς φον Τρίερ "Antichrist". Και αυτουνού ο τίτλος είναι παραπλανητικός, περιμένεις να δεις δαιμονισμένους, σατανιστικές τελετές και τα ρέστα αλλά "zero, zilch". Ένας κλασσικός Τρίερ είναι όλο κι όλο, με σεξ, θνησιγενή ελάφια σε κατάσταση σηψαιμίας, και αυτοακροτηριασμούς γεννητικών οργάνων.

"Δηλαδή να το δούμε;" θα με ρωτήσετε. Αν είστε αρκετά ανώμαλοι, ναι. Εγω πάντως έβγαλα το εξής συμπέρασμα: Ο Τρίερ είναι σαν το camping, δοκιμάζεις μια φορά να δεις πως είναι, κι αν το συνεχίσεις, κάτι περίεργο συμβαίνει με σένα.

Άντε τσάγια.

4 σχόλια:

  1. Γιατί ρε άκυρε δεν σου άρεσε το περσινό camping??? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο η παρέα. Σαν μορφή διακοπών όμως, όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν έχω πρόβλημα αν και ακόμη έχω εκείνο το μαύρισμα-κοκκίνισμα στους ώμους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα καλα εσενα επρεπε να σε κοψουμε σε μεριδουλες οπως εισαι και να σε φαμε :P Είχες ροδισει μια χαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άντε, πες και συ τη μαλακία σου...