Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Ανασκόπηση 2009 part2

Και τώρα το δεύτερο μέρος της πολυαναμενόμενης ανασκόπησης με τα παιχνίδια που με απασχόλησαν το 2009 (αυτή τη φορά θα υπάρχουν ΚΑΙ τίτλοι απ' το 2009 :Ο).



Secret of Monkey Island: Special Edition
Adventure, 2009
A blast from the past

Τι μου άρεσε:
  • Δεν έχω να πω πολλά. Είχε όλα αυτά που κάναν το Monkey Island κλασσικό το 1990 (εξαιρετικό χιούμορ και ιστορία δλδ), συν ανανεωμένα hi-res γραφικά και voice acting.
  • Τιμή: Κάπου στα 10 ευρά ήταν όταν κυκλοφόρησε και τώρα θα 'χει πέσει κι άλλο.

Τι δε μου άρεσε:
  • Το σύστημα με το οποίο αλληλεπιδράς με το περιβάλλον είναι ακριβώς το ίδιο με το προτότυπο. Επιλέγεις μία από τις 6 διαθέσιμες εντολές και μετά κλικάρεις το αντικείμενο. Seriously, ολόκληρο remake κάνατε, αυτό το άβολο πράμα δε μπορούσατε να το βγάλετε και να το αντικαταστήσετε με κάτι πιο βολικό (όπως το σύστημα του ΜΙ3 ας πούμε;); Και το ότι η εντολές Push και Pull χρησιμοποιούνται το πολύ μια φορά σε όλο το παιχνίδι το παρατηρήσατε ή μπααα;

Ουπς, αυτό είναι απ' το παλιό...


Εεεε; Εεεεε;




Just Cause
2006, Action
Venveremos συντρόφια (από τη CIA)

Τι μου άρεσε:
  • Ωραία κινηματογραφική δράση: Ήταν ωραίο το GTA που έκλεβες αμάξια όποτε γούσταρες; Τι θα λέγατε να κλέβετε ελικόπτερα εν πτήσει, να κάνεις ελεύθερη πτώση και να ανοίγεις το αλεξίπτωτο 1 δευτερόλεπτο πριν ακουμπήσεις έδαφος, όποτε γουστάρεις;
  • Grappler Shot: Έκανες παπάδες μ' αυτό το οπλάκι. Έχετε δει στις ταινίες που όταν θέλουν σκαρφαλώσουν σ' ένα κτίριο, χρησιμοποιούν ένα πιστόλι με γάντζο και σκοινί; Ε, φανταστείτε ένα τέτοιο αλλά με μαγνήτη στην άκρη. Πιάνεσαι από αεροπλάνα, ελικόπτερα, αυτοκίνητα, βάρκες και κάνεις φοβερά κόλπα.

Τι δε μου άρεσε:
  • Κακός χειρισμός στα αυτοκίνητα.
  • Μικρή κυρίως ιστορία.
  • Υπερβολικά πολλά και επαναλαμβανόμενα υπο-missions (αν θες να παρατείνεις την εμπειρία σου).
  • Πολλή ζούγκλα.
Image 6




Mass Effect
2008, Action RPG
Τα πάντα όλα

Τι μου άρεσε:
  • Τα πάντα, τι να λέμε τώρα; Θες γραφικά; Θες δράση και τακτική; Θες διαστημικό κόσμο και ιστορία; Θες εξωπραγματικές τεχνολογίες; Θες skills και σύστημα ανάπτυξης; Θες όπλα, biotics και gadgetάκια; Θες να διαλέγεις εύκολα ποια item θα κάνεις equip (μεγάλη πληγή των rpgακίων); Θες σύστημα διαλόγου και ηθικά διλήματα; Όλα είναι εδώ!
  • Μέχρι και το dectyption mini-game μου άρεσε.

Τι δε μου άρεσε:
  • Ένα μικρό sound glitch που παρατήρησα στο καζίνο του Citadel.
  • Ένα μήνα αφ' ότου το τερμάτισα, διάβασα ότι υπήρχαν σκηνές σεξ. ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΙΣ ΕΙΔΑ;;;
Image 21

Image 46

Image 58




Red Faction: Guerilla
2009, Action
Το ξεκίνησα το 2009 μεν, αλλά μόλις τώρα κοντεύω να το τελειώσω. Δε γράφω τίποτα γιατί θα κάνω πλήρες review μόλις το τελειώσω.


Stay tuned!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άντε, πες και συ τη μαλακία σου...