Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Πεινάω.


Γειά σας και χαρά σας!

Τι μου κάνετε; Ελπίζω καλά. "Εμένα" που με βλέπετε διαβάζετε είμαι ο συνάδελφος του SteFOυ και είμαι καλύτερα απο εσάς. Ναι, ναι, καλά διαβάσατε. Όσο καλά και να είστε θα είμαι πάντα καλύτερα. "Γιατί;", ρωτάτε. "Έτσι", απαντώ ύστερα απο μελέτη εγώ.

Τώρα θα περιμένατε να γράψω καμια λίστα με παιχνίδια που έχω παίξει όπως έκανε και ο άλλος και καλά κάνετε και περιμένετε να αναρτήσω μια λίστα με παιχνίδια που έχω παίξει, είναι ωραία πράγματα οι λίστες με παιχίδια που έχω παίξει...
Τι λέτε, να την αναρτήσω;
Ναι ε;
Ε ωραία!
Πάμε λοιπόν:

Μπα.
Άφήστε το.
Βαριέμαι.

Κάποτε θα γίνει και αυτό. Δεν το υπόσχομαι αλλα κάποτε θα γίνει. Κάποτε που θα το περιμένετε το λιγότερο! Μέχρι τότε, εις το επανιδείν.

Υ.Γ.: Η εικόνα αποδεικνύει οτι αυτό το πόστ έχει τελικά μια αμυδρή σχέση με βιντεοπαιχνίδια.

1 σχόλιο:

Άντε, πες και συ τη μαλακία σου...