Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Έκτακτο ανακοινωθέν

Δείτε πρώτα αυτό.

ΑΡ ΓΙΟΥ ΑΟΥΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΦΑΚΙΝΓΚ ΜΑΪΝΤ;;;
Όχι να μου το δώσετε τζάμπα, και να με πληρώσετε δε παίζω την αηδία σας! Όποιον και να ρωτήσεις τι είδους παιχνίδι είναι το Darkfall, θα σου πει "είναι ένα επικό παιχνίδι, ελληνικής παραγωγής". Να σας πω εγώ τι "επικό" υπάρχει σ' αυτό το παιχνίδι; Τα animations είναι τόσο χάλια που αν έτρεχε στην πραγμάτικότητα έτσι άνθρωπος θα έτρωγε επική σαβούρδα. Και ποιο είναι το "ελληνικό"; Για ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του, ήτανε κρυφό. Στην κεντρική σελίδα, φαινότανε σαν να είναι ακόμα υπό κατασκευή και για να παίξεις έπρεπε να πιάσεις γκόμενο τον μοντεράτορα του φόρουμ τους. Τουτέστιν, έπρεπε να έχεις μέσον....

Άρα ποια είναι η απάντηση μας στην Aventurine;

ΒΡΕ ΟΥΞΟΥΥΥΥΥ!!

2 σχόλια:

  1. Όταν σας τα έλεγα εγώ οτι είναι μια αηδία και μισή και οτι έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό δε με ακούγατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι πρόσφατο το συμπερασμά μου συνάδελφε, από καιρό είμαι προκατειλημένος με το εν λόγω game.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άντε, πες και συ τη μαλακία σου...