Σάββατο 22 Μαΐου 2010

FFFFFucking hard...

Μετά από μια βραδιά καΐλας που ακούστηκαν όροι όπως "bukakke" (μη με ρωτήσετε τι είναι, google it),"χαρτολαγνεία", "χλωρινολαγνεία" και "μπάλα-του-ράγκμπι-λαγνεία", σκέφτηκα ότι ο μαζοχισμός είναι πολύ πολύ νορμάλ. Γι' αυτό αγαπητοί μου αναγνώστες σας έχω μερικές προτάσεις για να χτυπήσετε το κεφάλι σας στο τοίχο, να κοκκινίσετε τη παλάμη σας πάνω στο ξύλο του γραφείου, και όοοοολα αυτά μέσω του gaming φυσικά.


Μαζοχισμός #1



Παρόλο το 8-μπιτο της υπόθεσης, έχω την εντύπωση ότι είναι πρόσφατο και οχι, δεν έχω ιδέα τι μπορεί να σημαίνει αυτός ο τίτλος. Το πιθανότερο είναι ότι ο κατασκευαστής μετάνοιωσε τόσο για τη δημιουργία του που προκειμένου να μείνει άγνωστο, του δωσε ένα τίτλο που κανείς δε μπορεί να προφέρει.

Μαζοχισμός #2



Εδώ ο τίτλος μιλάει από μόνος του. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να μη ζαλιστείς μόνο βλέποντας το βίντεο, που να συγχρονίσεις χέρια και βλέμμα κιόλας, πλάκα με κάνεις;

And last but not least:
Μαζοχισμός #3



Εναλλακτικός τίτλος: Πως να σπάσω να νεύρα του κόσμου. Πραγματικά, στην τελευταία απόπειρα τον λυπήθηκα τον καημένο...

ΥΓ: Το ξέρω ότι με χάσατε τελευταία, αλλά έχω αφιερωθεί στην beta του APB. Έχω να σας πω και γι' αυτό, ουυυυ...

3 σχόλια:

  1. ta duo prwta apisteuta paixnidia!!! to teleutaio pou einai to apoluto trolarisma fantazomai na to paizei o mitsos kai dipla ton giorgo na sxoliazei....xaxaxaaxa
    teleio post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το πρώτο είναι πολύ γνωστό ρε, είναι και αρκετά δύσκολο επίσης.

    Το όνομα αποτελεί φόρο τιμής στο video games board του γνωστού imageboard που το όνομά του ξεκινάει απο 4 και τελειώνει σε chan.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, μάλιστα, ευχαριστώ για τη πολύτιμη πληροφορία. Τσίμα-τσίμα το 'σωσες με τον πρώτο κανόνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άντε, πες και συ τη μαλακία σου...